Doorgaan tot het klaar is
Uw ervaring
Zeer goede ervaring. Het duurde wat langer dan verwacht omdat de auto voor mij nog niet klaar was.
Maar dat moet kunnen, en wat belangrijk is ..........
De monteur ging door tot het karwei klaar was en alles klopte wat betreft camera,s etcetera.
Vriendelijke ontvangst.
Vriendelijke monteurs.
Goede faciliteiten om te wachten.
Volgende keer weer hier voor een nieuwe ruit of reparatie.