Ruitschade sterretje
Uw ervaring
Ik heb het sterretje laten maken
In Emmen
Het is prachtig gemaakt en ze zijn daar erg vriendelijk.
Ik heb meegekeken en vragen gesteld die ze ook netjes beantwoorden.
Het is een erg fijn bedrijf
Ik heb het sterretje laten maken
In Emmen
Het is prachtig gemaakt en ze zijn daar erg vriendelijk.
Ik heb meegekeken en vragen gesteld die ze ook netjes beantwoorden.
Het is een erg fijn bedrijf