Ga niet met een Alfa Romeo naar Carglass
Uw ervaring
Wat een drama als je met een Alfa bij Carglass binnen komt rijden. Het heeft 2 afspraken geduurd voor er uiteindelijk na veel gedoe een ruit vervangen kom worden. Er kon een fout niet worden uitgelezen. Ik moest ervoor naar een Alfa garage om de fout eruit te laten halen.
Slechte zaak voor het grote Carglass. Ik heb een gepeperde mail gestuurd naar het hoofdkantoor maar nog geen reactie gehad.