Fred
Uw ervaring
Goed en vriendelijk geholpen.
Wel minpunten te melden.
Wachtruimte helaas met rommel op tafel en vloer en heel veel dode vliegen.
Toilet en fonteintje vies. Geen toiletpapier en ook geen zeep.
Goed en vriendelijk geholpen.
Wel minpunten te melden.
Wachtruimte helaas met rommel op tafel en vloer en heel veel dode vliegen.
Toilet en fonteintje vies. Geen toiletpapier en ook geen zeep.