Keurig en snel
Uw ervaring
De nieuwe autoruit lag voor de afgesproken tijd al klaar. De oude kapotte ruit werd snel vervangen terwijl ik rustig kon werken in de wachtruimte. De monteur legde me uit dat de oude ruit er los (!) in had gezeten (het is een oude tweedehands auto) dat was de verklaring voor het vochtprobleem en het lawaai. Hij rijdt nu veel beter. Ook had de monteur de matten even schoongemaakt. Kortom erg positief!