Goed
Uw ervaring
Voor de zekerheid eerst door het bedrijf mijn voorruitschade laten beoordelen. Zij adviseerden een nieuwe voorruit.
Echter op de afspraak dacht de medewerker er anders over. Reparatie van de drie sterretjes kon ook. Dit is verder naar tevredenheid gerepareerd en kon de oude ruit erin blijven.