3x scheepsrecht
Uw ervaring
1ste keer verkeerde tint glas foutje systeem
2de keer fabrieksfoutje in het glas waardoor een soort streep alsof vloeistof tussen het glas zat. Omdat men 2de keer daar was heb ik gratis ruitenwisser set gekregen voor het ongemak.
3de keer perfect geplaatst
Het is niet erg als er fouten worden gemaakt maar het is maar hoe ze ermee omgaan als bedrijf en het is professioneel opgelost in ieder geval