Geen keuze voor origineel glas
Uw ervaring
Bij vervanging van mijn ruit werd Carglass door de verzekeraar als dichtsbijzijnde optie gegeven. Helaas werd er niet gesproken over type ruit. Had graag de keuze gehad voor origineel BMW glas. Nu is altijd te zien dat de ruit vervangen is.
Ook werd er bij het inregelen een sensor check vergeten waardoor ik dag later weer terug moet. Niet onoverkomelijk, foutjes worden gemaakt. Wel lastig.
Volgende keer gewoon de BMW garage.