Prima service
Uw ervaring
Was makkelijk afspraak inplannen/verzetten. Vriendelijke hulp en duidelijke uitleg, alles mooi op schema afgehandeld. Auto ook nog eens van binnen gestofzuigd alsook ramen schoon gemaakt
Was makkelijk afspraak inplannen/verzetten. Vriendelijke hulp en duidelijke uitleg, alles mooi op schema afgehandeld. Auto ook nog eens van binnen gestofzuigd alsook ramen schoon gemaakt