Zoals gebruikelijk goed
Uw ervaring
Kennelijk erg veel glas reparaties want ik kon pas na 6 dagen terecht. De beschadiging aan de ruit was na afloop eigenlijk nog redelijk goed zichtbaar, wat jammer was en voor mij de eerste keer in alle jaren. Misschien een probleem met de ruit zelf. Hij was in ieder geval dicht en glad.
Wel jammer dat er (standaard) gemeld wordt dat de ruitenwisser bladen aan vervanging toe zijn. Ik was duidelijk niet de enige. Alleen ja, ze waren een maand geleden nog vervangen...