Goed werk ! En nette mensen
Uw ervaring
Ruit keurig geplaatst en nog snel ook. Binnen een uur stond ik weer buiten voor een complete ruitvervanging. De man die me hielp donker haar en wat langer dan mij haha wist goed waar tie het over had en liep met me mee door heel het proces en netjes ook. Het zitten daar als je de fiets niet wilt gebruiken is ook geen ramp. Goed werken mannen en vrouwen !