Klasse!
Uw ervaring
Superservice, overtreft de verwachtingen met advies over de staat van de ruitenwissers, auto gestofzuigd, ramen aan buitenkant allemaal schoongemaakt...ik zou haast vergeten dat ze ook t sterretje in de ruit vakkundig gerepareerd hebben!