Top service!
Uw ervaring
Super vriendelijke medewerker die direct aan de slag ging met mijn auto. Binnen 20 min. was het probleem verholpen. Zelfs de matten van de bestuurders- en passagierskant werden nog even uitgezogen. Top!
Super vriendelijke medewerker die direct aan de slag ging met mijn auto. Binnen 20 min. was het probleem verholpen. Zelfs de matten van de bestuurders- en passagierskant werden nog even uitgezogen. Top!