Prettig en leuk personeel goed geholpen een 9
Uw ervaring
Maandag kwam ik voor een nieuwe voorruit aangekomen maar de ruit was nog niet binnen dus weer naar huis gereden en een nieuwe afspraak gemaakt dus dat kon op woensdag maar er zaten een paar krasjes in het raam zag het haast niet met als vergoeding nieuwe ruitenwissers oké goed geregeld maar bij thuiskomst zag ik dat de ruitenwissers te klein zijn voor m'n auto wat nu weer maar naar het bedrijf toe en de benzine is ook niet gratis of ze moeten de goede opsturen. Afwachten dus.