BRAVO
Uw ervaring
Het is me opgevallen dat Carglass de laatste tijd veel reclames die niet helemaal mijn smaak zijn, wat ik jammer vind want ik denk dat het niet nodig is omdat Carglass zulke geweldige monteurs heeft! Recent heb ik mijn voorruit laten repareren in Leiderdorp en het enige wat ik daar over kan zeggen is, BRAVO jongens! Vooral Anthony.