Vriendelijk, netjes , vlot
Uw ervaring
Doordat de klant voor ons niet aanwezig was ,werd er netjes gebeld of de afspraak van ons eerder kon. Met een duidelijke tijd wanneer wij hem konden verwachten. Vervolgens netjes en vlot gewerkt. Duidelijk de 'nazorg' verteld. Nette medewerker!