Uitstekende service
Uw ervaring
Vriendelijk ontvangst en deskundig personeel, alle ramen van mijn auto zijn schoongemaakt, terwijl het voorraam gerepareerd is, zeer tevreden en de koffie was lekker.
Vriendelijk ontvangst en deskundig personeel, alle ramen van mijn auto zijn schoongemaakt, terwijl het voorraam gerepareerd is, zeer tevreden en de koffie was lekker.