Reviews

Carglass

9.1 / 10
29750 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Vincent de Vos

4/10

Slechte service Italië

Uw ervaring

Beste, na s morgens telefonisch contact Carglass Internationaal afgesproken dat we diezelfde dag nog contact met een servicemonteur om een raam te plaatsen of evt een noodvoorziening omdat we de volgende dag terug naar Nederland moesten afreizen. Niéts, geen telefoon, mailtje. Ook niet na t bellen van een noodnummer. Zelf een noodraam gemaakt en terug naar huis gereden. Thuis afspraak gemaakt en daar uiteindelijk goed geholpen. Dat was prima.Maar je verwacht hulp als je die nodig hebt! Mvg Vincent de Vos

Reactie Carglass:

Wat vervelend om te lezen, dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik stuur je melding door naar onze klachtenafdeling zodat zij hierover contact met je kunnen opnemen.
Met vriendelijke groet, Lisanne van Carglass


Score voor Carglass: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: