Slechte service Italië
Uw ervaring
Beste, na s morgens telefonisch contact Carglass Internationaal afgesproken dat we diezelfde dag nog contact met een servicemonteur om een raam te plaatsen of evt een noodvoorziening omdat we de volgende dag terug naar Nederland moesten afreizen. Niéts, geen telefoon, mailtje. Ook niet na t bellen van een noodnummer. Zelf een noodraam gemaakt en terug naar huis gereden. Thuis afspraak gemaakt en daar uiteindelijk goed geholpen. Dat was prima.Maar je verwacht hulp als je die nodig hebt! Mvg Vincent de Vos
Reactie Carglass:
Wat vervelend om te lezen, dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik stuur je melding door naar onze klachtenafdeling zodat zij hierover contact met je kunnen opnemen.
Met vriendelijke groet, Lisanne van Carglass