Interieur reiniging tegenvaller
Uw ervaring
Mijn auto was van buiten weer mooi schoon maar had van de binnen reiniging meer verwacht, tussen de stoelrails , weet niet hoe het heet, zit allemaal nog vuil en er zit nog veel vuil en stof in de auto. Niet het held waard, helaas