Sterreparatie en nano behandeling
Uw ervaring
Bij aankomst persoonlijk ontvangen met het vernoemen van mijn naam. Vriendelijke medewerker die met mij naar de auto liep om door te nemen wat er te doen was. Na deze complete uitleg werd er koffie aangeboden. Wij kozen ervoor een stuk te wandelen. Nadat ik ook de nano voorruitbehandeling had gevraagd. Bij terug komst wat gedronken en werd ik door dezelfde vriendelijke man gehaald. Hij liet zien wat er was gedaan met de ruit en dat de nano behandeling ook was gebeurd. Verder vertelde hij dat het stuur van de auto was gedesinfecteerd en van binnen was gestofzuigd. Toen heeft hij de auto naar buiten gereden en klaar gezet voor ons. Onderweg zagen wij nog wat kleine give aways in de auto liggen..Erg leuk en attent. Ook zeer tevreden over de nano behandeling. Kortom super service en vriendelijke mensen
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat je persoonlijk bent ontvangen en alles klantvriendelijk is verlopen. Mooi dat je zo tevreden bent met de Nano coating, daar zal je de komende dagen veel plezier van hebben met de regen! 😀🌧
Marja, Customer Contact Center