Fijne service
Uw ervaring
Snelle en goede service. Mijn auto werd weer netjes geleverd.
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat de service snel en goed was en de auto netjes werd afgeleverd Deborah! 👍
Marja, Customer Contact Center
Snelle en goede service. Mijn auto werd weer netjes geleverd.
Fijn om te horen dat de service snel en goed was en de auto netjes werd afgeleverd Deborah! 👍
Marja, Customer Contact Center