Prima keuze
Uw ervaring
dit was de eerste en hopelijk laatste keer dat ik ruitschade had, maar ik ben blij dat ik naar Carglass ben gegaan. het personeel was heel vriendelijk en zeer vakbekwaam en de koffie was ook nog eens goed, dus alleen maar positieve dingen te melden
Reactie Carglass:
Goed om te horen dat je 1e ervaring met ruitschade positief is verlopen. Fijn dat de koffie ook goed was. Mocht je onverhoopt nog eens ruitschade hebben staan we weer graag voor je klaar! 😀☕
Marja, Customer Contact Center