Topservice
Uw ervaring
Afspraak snel gemaakt en ook op korte termijn. Nette ontvangst en nette behandeling. Auto werd zelfs voorgereden :-) en de ramen gereinigd. Ruit goed gerepareerd, top gedaan!
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat alles goed en netjes is verlopen Olaf! 😀
Marja, Customer Contact Center