Car(e)glass
Uw ervaring
Het team is vriendelijk, zeer professioneel en duidelijk in de uitleg omtrent de werkzaamheden. Vanaf het moment van binnenkomen tot het moment van weggaan wordt er niet alleen goed voor je auto gezorgd, maar ook alles daaromheen is prima geregeld.
Reactie Carglass:
Dankjewel voor je mooie woorden en de leuke titel van je review 'Car(e)glass! 😀
Marja, Customer Contact Center