Super service
Uw ervaring
Ik kom bij vee bedrijven waar het management het over klantgerichtheid heeft. Echter op de werkvloer zie je daar vaak nauwelijks iets van terug. Bij Carglass maken ze het echt waar. Wat ze heel goed doen is verwachtingen managen. Ze informeren de klant tot in details. Verder zijn de medewerkers vakkundig aardig en vriendelijk. Ga zo door jongens.
Reactie Carglass:
Dankjewel voor je mooie woorden, 'super service' is altijd fijn om te horen! Ik zal je mooie compliment doorsturen naar de directie. 👍
Marja, Customer Contact Center