Vakkundig en vriendelijk
Uw ervaring
Voor de vestiging Roermond. Vakkundig, snel en erg vriendelijk.
Reactie Carglass:
'Vakkundig en vriendelijk' is een mooie titel van je review. Ik zal je compliment naar de collega's van service center Roermond doorsturen! 👍
Marja, Customer Contact Center