Super bedrijf!
Uw ervaring
Super! Geweldig geholpen. Ik was te laat maar het was geen probleem. Heel vriendelijk geholpen!!
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat je toch geholpen kon worden ondanks dat je te laat was! 😀
Marja, Customer Contact Center