Helemaal goed!
Uw ervaring
Grote ster in mijn voorruit die na beoordeling hiervan vervangen moest worden. Snel geholpen, prima service en goede werkplek om tijdens wachten te kunnen werken! Helemaal goed.
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat je snel bent geholpen en je een goede werkplek had om tijdens het wachten te kunnen werken Gerard! 👍
Marja, Customer Contact Center