Goede service en vriendelijk personeel
Uw ervaring
Ik had gebeld om een afspraak te maken. Gelukkig kon ik dezelfde dag nog terecht. De mevrouw aan de telefoon was erg vriendelijk.
Eenmaal bij de vestiging werd ik meteen geholpen. Ook daar vriendelijk personeel.
Snel en goed geholpen.
Reactie Carglass:
Goed om te horen dat je zo snel terecht kon en je vriendelijk bent geholpen! 😀 Ik heb je compliment naar mijn collega's doorgestuurd.
Marja
Customer Service Carglass®