Carglass

Ed Pruymboom

Zeer slecht

Uw ervaring

Kom je om een sterretje te laten maken wordt er gelijk bij verteld Je heb wel kans dat die door gaat scheuren als die gemaakt is Zeg ik zet er dan een nieuwe ruit in anders sta ik hier volgende week weer Nee zeg de monteur Kan niet er zit geen scheur in Dus eerste verdienen aan een sterretje en dan een nieuwe ruit Dus maak maar maar je ziet het nog zitten .Het mooiste kom hij ga zo met ze werkbroek zonder bescherming op me stoel zitten Zit er troep aan zijn broek zit het nu op mijn stoel en aan mijn broek.Dus misschien toch een weg werp hoes gebruiken Nu wordt het lachen hij kan er niet bij hijs die zich aan me spiegel omhoog om op me wiel te gaan staan om het te maken Niet 1 keer maar meerdere keren Breek de spiegel af heb ik een probleem .Wachttijd een uur nou binnen een half uur was die klaar .Wat een knudde bedrijf Ook naar het naar buiten rijden hop op me stoel zonder hoes of wat dan ook. Me bus is 2 weken oud
Ik ga hier melding van maken bij de verzekering dat dit niet betaald wordt Carglass blijf mooie reclame maken maar geen ruiten doen want daar kunnen jullie niks van

Reactie Carglass:

Hoi Ed, jammer om te lezen dat de afspraak niet naar wens is verlopen. Wij mogen inderdaad geen ruit vervangen als er een ster in je ruit zit die gerepareerd kan worden. De verzekering wil in 1e instantie een reparatie. Als de ruit doorscheurt op de reparatieplek of de ster hinderlijk zichtbaar is kunnen we de ruit vervangen waarbij een creditnota naar de verzekering gaat als het om (zicht) garantie gaat. Ik heb je melding direct doorgestuurd naar mijn collega's. Zij hebben contact met je opgenomen hierover.
Marja
Customer Service Carglass®

Score voor Carglass: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: