Carglass

G. Haan

Klein puntje in ruit groeit uit tot barst door carglass

Uw ervaring

Heel slechte ervaring met Carglass. Autoruit werd geraakt door steentje, meteen Carglass gebeld en afspraak gemaakt.
Tijdens de zogenaamde putreparatie barstte de ruit. Kosten nieuwe ruit waren dusdanig hoog (<500 euro), dat wij eerst verder wilden kijken. Echter de kosten a € 91.00 voor de mislukte reparatie moesten wel betaald worden. Als je dan besluit de ruit bij carglass te vervangen worden de gemaakte kosten wel van de nieuwe vervanging afgetrokken. Dit riekt echt naar afzetterij. Uiteindelijk heb ik de ruit voor €180,00 ergens anders laten vervangen. Dit is nogal een verschil.

Reactie Carglass:

Wat jammer om te lezen dat de ster is gaan doorscheuren tijdens de reparatie. Mijn collega heeft je hierover een e-mail gestuurd met informatie omtrent het doorscheuren van de ruit. Jammer dat je aangeeft dat dit 'riekt naar afzetterij'. Vooraf melden we altijd dat de kans aanwezig is dat de ruit kan doorscheuren. Als er akkoord wordt gegeven, zoals in dit geval, gaan we de reparatie uitvoeren. Fijn dat je de ruit hebt kunnen laten vervangen voor €180 euro voor je deur. Ik wens je er veel veilige kilometers mee!
Marja
Customer Service Carglass®

Score voor Carglass: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: