Carglass

Carclass enschede

Geen eerlijke service

Uw ervaring

ik heb bij carglass een afspraak gemaakt omdat ik de dag daarvoor in eens een sterretje zag zitten in mijn voor ruit. toen ik de eerste keer bij carglass kwam zeiden ze dat het sterretje er al langer in zat, terwijl ik zeker weer dat ik het die dag daar voor is gebeurd. maar ja ze bleven vol houden dat het een oude reparatie was en er dus een nieuwe ruit in moest. dus een 2e afspraak gemaakt. toen we aankwamen voor de 2e zeiden ze dat ze verzekering technisch toch geen ruit konden vervangen omdat het sterretje toch te klein was. tijdens die afspraak is er een ruit refresh uitgevoerd en volgens hem zouden de ruitenwissers zijn vervangen. maar dat is niet gebeurd want ze waren al vies voordat ik wegreed. toen ik thuis kwam voelde ik me belazerd en ga dus nooit weer naar carglass.

Reactie Carglass:

Jammer om te horen dat je je belazerd voelt. Ik heb je via de mail gevraagd om je reactie te mailen naar de afdeling Customer Service met je kenteken erbij zodat ik kan achterhalen waar het is misgegaan. Ik heb zover ik kan zien geen reactie ontvangen.
Marja
Customer Service Carglass®

Score voor Carglass: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: