Vriendelijke mensen!
Uw ervaring
Wij zijn vriendelijk, snel en vakkundig geholpen!
De prijs was aan de hoge kant, dat was jammer, oude auto en niet
WA verzekerd! Voor de rest prima!!
Reactie Carglass:
Fijn dat we je vriendelijk, snel en vakkundig hebben kunnen helpen. Jammer dat de prijs wat tegenviel voor je.
Marja
Customer Service Carglass®