Super service
Uw ervaring
Het maken vd afspraak via de website was heel makkelijk.
Het ontvangst was correct, volgens corona maatregelen. De service monteur heeft alles netjes gerepareerd en me geattendeerd op mijn slechte ruitenwissers.
Het was een hele fijne ervaring.
Reactie Carglass:
Goed om te lezen dat het verhelpen van je ruitschade een fijne ervaring is geweest. Fijn dat het maken van de afspraak en de ontvangst goed en volgens de coronamaatregelen zijn verlopen. 😀
Marja
Customer Service Carglass®