Zeer tevreden over de monteur
Uw ervaring
Hoe vervelend kan het zijn als je 20.00 uur wordt opgeroepen tijdens je standby dienst. De monteur liet het niet merken en was zeer vriendelijk en behulpzaam. Na een inbraak, sluit je je avond toch nog een beetje goed.
Reactie Carglass:
Ai, wat balen dat je ruit was ingeslagen. Fijn dat onze monteur je goed heeft kunnen helpen. Het vervelende gevoel van de inbraak word zo weer wat verzacht. 😥
Marja
Customer Service Carglass®