Dashcam bekabeling vastgeklemt en kabels doorsneden.
Uw ervaring
Carglass Wateringen
Voorruit vervangen, ging de eerste keer mis, bij plaatsen brak ook de nieuwe ruit. snel hebben ze een nieuwe besteld en de volgende dag alsnog kunnen plaatsen. Prima communicatie, problemen zij er om opgelost te worden.
Echter achteraf blijkt de bedrading van m'n dashcam dusdanig beschadigd en vast te zitten dat die niet meer werkend is te krijgen en bekabeling doorgesneden of afgeklemd. Ik constateerde dit pas achteraf, omdat ik de dashcam zelf uiteraard van de voorruit had verwijderd voorafgaande de reparatie.
Zelf nog geprobeerd de bekabeling te repareren maar is met geen mogelijkheid meer los te halen en ben genoodzaakt deze weg te knippen.
Zeer teleurstellend, ik zal toch niet de eerste zijn met een dashcam... ik zit nu met een schadepost en bekabeling die ik niet meer kan verwijderen.
----- UPDATE -----
Na een telefoontje van CARGLASS kon ik direct even langsrijden, en was het probleem binnen 5 minuten perfect opgelost. Chappeau ;-)
Fijne gasten bij Carglass Wateringen die problemen echt oplossen en meedenken. Mooi dat er nog bedrijven zijn die ECHT service bieden.
Team CARRGLASS Wateringen ga zo door, compliment en bedankt.
Reactie Carglass:
Balen dat je dashcam niet werkte vanwege de bekabeling. Wat fijn om te horen dat je probleem zo snel was opgelost! Ik zal je compliment aan mijn collega's van servicecenter Wateringen doorgeven. 👍
Marja
Customer Service Carglass®