Super blij!
Uw ervaring
Noodplastic kon gezet worden terwijl ik aan het werk was dus dat is super fijn. Origineel glas was netjes gezet en de wachttijd vloog zo voorbij. Ben erg tevreden hoe jullie mij hebben geholpen!
Reactie Carglass:
Fijn om te horen Angel dat je zo snel en naar tevredenheid bent geholpen! 😀
Marja
Customer Service Carglass®