Wat aan dramatische service
Uw ervaring
Na eerst al weken te hebben moeten wachten omdat het ruit niet in voorraad was, is men uiteindelijk met een verkeerd ruit gekomen, vervolgens moest ik weer 2 weken wachten. Toen is de afspraak afgezegd omdat de monteur ziek zou zijn. (hebben jullie niet meer monteurs?) Nu zouden ze eindelijk (na ruim 6 weken) met het ruit komen en is het wederom een week uitgesteld i.v.m. regen. Wat een kansloze firma!
Reactie Carglass:
Wat jammer dat de 1e keer de verkeerde ruit is geselecteerd! Daarna had je de pech dat we een zieke monteur hadden. (uiteraard hebben we meer monteurs maar die stonden allemaal ingepland). Daarna de pech met de regen, dat is echt balen voor je! Als het goed is had je voor vandaag een afspraak en zou het vandaag dan eindelijk gelukt moeten zijn. Ik stuur je melding nog door naar Customer Service.
Marja
Customer Service Carglass®