Carglass

Andre

Zeer slordige vervanging zijruit; via ander filiaal opgelost

Uw ervaring

In overeenstemming maar op verzoek van Carglass mijn review herzien:
Mijn zijruit is vervangen in Dordrecht en dat is daar uitermate slecht bevallen.
1. Noodruit geplaatst: Autostoel lag daarna nog vol met stevige splinters glas! De rest zou later worden gedaan! (vreemd want je laat je klant met veel glas rondrijden?)
2. Vervanging ruit: Zeer slordig gedaan. Glas tussen sponningen nog aanwezig, hoorbaar glas in deur, auto niet uitgezogen (zelfde grote stukken glas in bakjes en op grond).
Monteur gevraagd of hij zijn eigen auto zou opleveren? 2e + 3e kans gegeven, hij deed gewoon niets!
3. Klacht ingediend en dit is goed opgelost in Breda. Echt zeer netjes alles gecontroleerd en schoongemaakt! Mij keurig betrokken en uitgelegd wat te verwachten. Top.
4. De hoofdmonteur in Dordrecht had dit moeten voorkomen. Als een monteur een slechte dag heeft give him a brake of check zijn werk.

Reactie Carglass:

Hoi André, ik snap je feedback, we hadden dit direct in 1x goed voor je moeten oplossen, helemaal mee eens. Fijn dat je in elk geval door de collega's in Breda goed bent geholpen en dat het nu is opgelost. Fijn dat je de review toch hebt aangepast en we toch 2 puntjes zijn gestegen! 😉
Marja
Customer Service Carglass®

Score voor Carglass: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: