Carglass

van Groningen

Slechte inschatting gemaakt

Uw ervaring

Vooraf aan het maken van de ster wordt een standaard verhaal opgehouden. Als je dan inhoudelijk vragen stelt wordt hier niet voldoende op geantwoord. Geeft om zich in te dekken vooraf aan dat doorscheuren mogelijk is als je dan vraagt naar de kansen wordt er gezegd ja als ik dat wist zat ik in het casino. Dan vraag je een advies wat te doen wordt er vermeld dat doorscheuren eigenlijk nooit voor komt.
Uiteraard scheurde hij bij mij wel door. Bij navragen bij kennissen kwam naar voren dat iedereen die ik sprak die een ster had laten maken bij carglas de ruit doorgescheurd was en men een nieuwe ruit nodig had. Dus nooit voorkomen is niet accuraat gezien ik vijf mensen sprak achteraf.

Reactie Carglass:

Goedendag mevrouw van Groningen,
Wat vervelend dat de reparatie is doorgescheurd.
Dat is inderdaad een risico bij een ruitreparatie, omdat het een natuurproduct is. Onderzoek wijst uit dat schades die doorscheuren, altijd zouden doorscheuren. Alleen is vooraf nooit te zeggen wanneer. Dit heeft met diverse factoren te maken, waaronder de plaats van de schade, of er vuil/vocht in zit enz.
Wij bieden garantie op een doorgescheurde reparatie. Deze garantie houdt in dat de kosten van de reparatie worden gecrediteerd op de ruitvervanging. Indien u hier gebruik van wil maken kunt u contact opnemen met ons contactcenter via 0800 0406406.
Miranda
Customer Service

Score voor Carglass: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: