Carglass

Peter smulders 0636373717

Klein sterretje , geen tijd de komende 2 weken geen tijd op locatie , totaalgeen intresse in de klant , wel in roken buiten en zo snel mogelijk de deur dicht deze melding gaat over de carglass tongeren eindhoven

Uw ervaring

1 ster is nog te veel , kom aan om 1600 uur , op website staat duidelijk vermeld dat je met sterretje direct terecht kan , personeel staat buiten een rookbom te maken met de peuken in de hand , geen 1 auto staat er ter reparatie binnen alleen een bus van carglass zelf , de medewerker was zeer onbeleefd toen ik vertelde dat het wel degelijk op de website staat dat ik per direct geholpen kon worden met een ster in raam , hij bleef volhouden van niet , ik gebeld naar carglass , daar werd mij verteld dat ik gewoon terecht kon , ze zij tegen mij 1 momentje ,naar 43 minuutjes wachten was ze nog niet trug aan de lijn , je word daar totaal niet series genomen , ik heb mijn verzekering gebeld over deze situatie en gezecht als het doorscheurt dat carglass aansprakelijk gesteld moet worden , word vervolgd !!!!!!!
Tevens ben ik buiten blijven staan wachten in de auto terwijl ik aan het wachten was op de telefooniste tot 1700 uur , er is geen 1 auto naar binnen of buiten gegaan

Reactie Carglass:

Goedendag meneer Smulders,
Ik heb deze review meteen doorgezet naar ons service center in Eindhoven en u gaf mij zojuist aan dat alles naar tevredenheid is opgelost voor u.
Ik wil u hartelijk bedanken voor de goede feedback.
Marianne
Customer Service Carglass.

Score voor Carglass: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: