Miny van Zijl

Top reisbureau om een cruise te boeken!

Ervaring

Een aantal weken geleden waren we samen met vrienden op een informatiedag van de HAL om kennis te maken met het cruise gebeuren. Was het iets voor ons of niet? Door de presentatie en de mooie beelden werden we enthousiaster en besloten het een keer te proberen. Omdat we graag wilden boeken via een reisbureau maakten we kennis met de heer Gardenier van Captain Cruise die daar aanwezig was. We maakten een afspraak en er volgde een zeer prettig gesprek waarin hij ons uitstekend adviseerde en nog enthousiaster maakte. Er bleek dat er onduidelijkheid was over een eerder gedane offerte door de HAL die voor ons nadelig uitpakte. Zelf hadden zelf we al geprobeerd dat bij de HAL aan te kaarten maar we kwamen er niet verder mee. De heer Gardenier pakte het op , ging in gesprek met de HAL en dat resulteerde tot onze grote verrassing in een voor ons zeer positieve herziening van de offerte. Wat een service! We waren er uiteraard zeer blij mee en hoewel we al tevreden waren over ons eerste bezoek aan Captain Cruise zijn we dat nu nog veel meer! Voor ons staat het vast: als het cruisen ons bevalt gaan we er in de toekomst meer maken en die worden alleen maar geboekt bij Captain Cruise.

Score voor Captain Cruise: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja