Het was best spannend om hier weg te rijden, voor het eerst in zo'n grote camper, maar dat raakten we heel snel gewend. Wel fijn om zo hoog te zitten in het verkeer. Wij hadden een splinternieuwe camper, van alle gemakken voorzien. Erg mooi allemaal. Omdat we met een klein kind van 1,5 jaar gingen vonden we het kamperen wel wat pittig, maar we hebben het ook heel leuk gehad. Al met al een mooie ervaring!
Hoe ben je bij ons terecht gekomen?
Via de zoekmachine op internet
Sterke punten
Mooie nieuwe campers
Verbeterpunten of tips
Zo nieuw dat het wel spannend is om ermee om te gaan