PAS OP! Dubieuze schades & hoge eigen risico
Hoe ben je bij ons terecht gekomen?
Via de zoekmachine op internet
Sterke punten
<4 jr oude camper
Verbeterpunten of tips
LET OP EN CHECK de camper DRIEDUBBELDWARS OP SCHADES..
-> Schade wordt nl door de eigen medewerker beoordeeld, gerepareerd en in rekening gebracht.. Wat natuurlijk nooit goed is.
("slager keur je eigen vlees en verdien er iets aan aub")
Onze nacalculatie betrof:
*817€ voor:
-2 'plekjes' op zijkant ter grootte van een punaise..,
-hars-reparatie van een sterretje in voorruit (!?)
-een super licht schaafje op een PLASTIC spatbord.. Zeg 't maar
*250€ PER DEUK in tafelblad... en ja Ernst, 'dit staat in de voorwaarden' en die 2 deukjes (dus €500 in totaal..) zijn ook onze schuld, maar een geheel nieuw tafelblad kost 350€, dus allemaal een beetje overtrokken.. (tafelbladen: https://nl.camperboards.de/cart).
Dus buiten de 1.000€ eigen risico betalen we nog eens extra 200€.. Het is bijna grappig, als het niet zo diep triest is...
Ernst, je zult wel met een mooi antwoord komen (afkopen eigen risico etc..), MAAR de klant verwacht transparantie en geen exorbitante kosten.
TIP TOEKOMSTIGE HUURDERS: Een camper heeft veel vierkante centimeters, maar bij deze verhuurder zou ik ze ALLEMAAL MET EEN LOEP BEKIJKEN.
BETER NOG: IK ZOU DEZE VERHUURDER OVERSLAAN.
Reactie Camperhuren.nl:
Beste Lisette,
We waarderen dat je een review hebt ingevuld, al betreuren we je teleurstelling over de uiteindelijke kosten. We hebben samen uitgebreid contact gehad over de gemaakte schades en het eigen risico.
Alle genoemde schadeposten vallen binnen het eigen risico van jou als huurder, dat voor het grootste deel vooraf kan worden afgekocht. We informeren je op meerdere manieren over mogelijke schades en de bijbehorende kosten en geven advies over het afkopen van het eigen risico, zodat je goed voorbereid op reis kunt gaan.
We begrijpen dat de schade-afhandeling voor jou lastig is en vinden het jammer dat je het eigen risico niet hebt afgekocht en nu met extra kosten te maken hebt. We gunnen elke huurder een fijne reis en een zorgeloze thuiskomst.
Met vriendelijke groet,
Ernst Rauwenhoff