We zijn 3 weken naar Zweden en Kopenhagen geweest met 2 kids van 5 en 7 en hebben werkelijk de mooiste vakantie ooit gehad. Naast dat we de bestemmingen prachtig vonden was het reizen met een camper ook groot succes. Het rijden met de kids in een camper is super gemakkelijk en het is fijn om je eigen spulletjes bij je te hebben. Zweden is helemaal afgestemd op het reizen met een camper waardoor we met gemak om de 3/4 nachtjes van camping konden wisselen. Denemarken was geweldig icm Legoland en een camping net buiten het centrum van Kopenhagen. Kortom - Ga met de camper naar Zweden!
Hoe ben je bij ons terecht gekomen?
Via de zoekmachine op internet
Sterke punten
Super schoon en netjes. De camper voelde als nieuw
Verbeterpunten of tips
-