Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Spruijt

Slechte service, eerste dag al display “controleer af-blue system” na telefonisch contact; u kunt het bericht negeren!!!
Enkele dagen later opnieuw melding; u kunt het negeren (volgens camperhuren) maar toch laten controleren, prima in orde.
Begin derde week van onze vakantie gaf het dysplay aan ; geen herstart motor over 210 km……..
Wij gebeld, ondertussen bleek mijn man zijn rechter kuitbeen te hebben gebroken, van camperhuren kwam het advies dat ik de camper maar moest gaan rijden (geen denken aan) of ja, blijf maar rijden richt Nederland maar nooit de motor afzetten al staat ie op nul!!!!!!
Uiteindelijk zijn we met de ambulance naar huis gebracht en de camper veilig achtergelaten.
Zeer onvriendelijk en intimiderend aan gesproken, was een traumatische ervaring.
Gelukkig na 9 weken gips weer op de been maar de schade en borg (uitgekocht bij Allianz) nog steeds niet afgehandeld, hebben nu een advocaat in de arm genomen.

Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Via de zoekmachine op internet

Niet

Lees wat ik hier boven heb geschreven, ook de 2de gasfles was verkeerd aangesloten

Reactie Camperhuren.nl:

Beste mevrouw Spruijt,
Helaas is jullie camperreis niet verlopen zoals jullie gehoopt hadden.
Aan jullie ervaring zitten meerdere kanten. Service en begeleiding staan bij ons voorop, naast het leveren van campers die in goede conditie zijn. We hebben jullie bijgestaan en van advies voorzien om jullie te helpen na een melding op het dashboard. Ook hebben we elkaar meerdere malen telefonisch gesproken op het moment dat uw man zijn kuitbeen brak om jullie en de camper weer thuis te krijgen.
We hebben nauw contact met jullie gehad op het moment dat jullie een melding op het dashboard kregen. We begrepen dat jullie bezorgd waren om een voor jullie onbekende melding. We hebben jullie uitgelegd wat de melding betekende en een oplossing aangereikt. Slechts het resetten van het systeem (10minuten) bij de door ons aangegeven garage op jullie route terug naar huis had het probleem op kunnen lossen.
Op bijna hetzelfde moment brak uw man zijn kuitbeen en was de vakantie voor jullie over. Jullie hebben toen besloten om niet met de camper naar huis te rijden, u stond aangemeld als 2e bestuurder, maar om de camper te laten staan en met georganiseerd vervoer terug te gaan naar Nederland.
Wij hebben jullie uitgelegd dat jullie wel als huurders verantwoordelijk voor de camper bleven tijdens jullie huurperiode. Uiteindelijk hebben wij de camper in het buitenland opgehaald.
Wij zijn blij dat uw kuitbeen weer hersteld is. Mocht u nog vragen hebben over de eindafrekening, dan kunt u ons bereiken via info@camperhuren.nl.

Score voor Camperhuren.nl: 0.5/5
Beveel je Camperhuren.nl aan bij anderen? Nee