Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

David van der Wijden

Eerste keer weg met camper, leuke ervaring en prima bevallen.
Voor herhaling vatbaar

Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Via de zoekmachine op internet

prima geholpen

let op onderhoud, versleten remblokjes

Reactie Camperhuren.nl:

Beste David,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback te geven. Leuk om te lezen dat je eerste ervaring met de camper je prima is bevallen.
We hebben tijdens je reis een aantal maal contact gehad over het oranje lampje van de remblokjes dat ging branden. We kunnen ons voorstellen dat je je zorgen maakt als er een oranje lampje op het dashboard van je camper verschijnt. Een oranje lampje wil gelukkig niet zeggen dat de remblokjes versleten zijn of de camper niet goed is onderhouden. Het is een signaal om iets na te kijken. Onze campers worden goed onderhouden bij officiële dealers en voor kleine reparaties in onze eigen werkplaats.
Goed dat je toen contact met ons hebt opgenomen. Tijdens je reis kun je via de servicelijn en info@camperhuren.nl altijd contact met ons opnemen. We hebben je de mogelijkheid gegeven om bij een garage langs te gaan en een aantal adressen van garages doorgestuurd die op jouw route lagen. Je hebt er uiteindelijk voor gekozen om gewoon te door te rijden, met onze goedkeuring.
We hopen je zorg te hebben weggenomen en zien je heel graag een volgende keer terug om een camper te huren voor jouw campervakantie.
Hartelijke groeten,
Team Camperhuren.nl