Kwaliteit camper
Reservering

Berger

We vonden het reizen met camper heel leuk. Het is erg fijn om het goede weer achterna te kunnen reizen. De ruimte in de camper voldoet ook goed. Het is heerlijk om zoveel buiten te zijn.
Een nadeel is wat ons betreft de grootte. Je kunt daardoor niet makkelijk een plaatsje in en moet steeds alles weer inpakken als je iets gaat ondernemen.
Wat ook fijn aan is, is dat wanneer je aankomt op een camperplek, Je na 10 minuutjes bent geinstalleerd met een drankje onder de luifel.

Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Via de zoekmachine op internet

Snel geinstalleerd op de plek. Goed wendbaar ondanks de grootte.
Voldoende ruimte met 4 volwassenen.

Misschien een ander soort hordeur, we hebben deze vaak moeten gebruiken vanwege de vele muggen op de plek waar we zaten, maar de deur was daar niet tegen bestand, ondanks dat we er voorzichtig mee om zijn gegaan. Hij was ook al beschadigd door de vorige gebruiker, misschien dat dat er nog iets mee te maken had.
Het zou eigenlijk heel handig zijn als de ingang niet op de plek zit, waar het hefbed naar beneden gaat zit, maar of de fabrikant dat anders zou kunnen installeren?
Het hefbed beweegt in de geleiders als deze in de slaapstand staat en maakt daardoor geluid. Je voelt alles, als er elders in de camper iemand beweegt of naar het toilet gaat.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Robert,
Hartelijk dank voor je positieve feedback, je bevindingen en je opbouwende tips.
Vervelend dat je last hebt gehad van de muggen. We zullen nog eens goed de nadruk leggen op het checken van de hordeuren.
We begrijpen wat je bedoeld met de locatie van het hefbed. Door een hefbed voorkom je dat je de zitplaatsen in het woongedeelte moet ombouwen, voordat je naar bed gaat. Maar in een half-integraal camper neem het hefbed inderdaad zijn ruimte in. Bij een integraalcamper zit het hefbed wat verder naar voren, zodat het woongedeelte meer vrij blijft. Wie weet, willen jullie dat type een volgende keer uitproberen.
Jullie ervaring met een plaatsje bezoeken en weer alles inpakken hebben we ook gelezen. Er zijn veel camperplaatsen in of aan de rand van leuke dorpen, steden en interessante gebieden. Een voorbeeld is de camperplaats in Honfleur. Daar pak je niet echt uit maar zet je naast het stadje op een grote parkeerplaats je camper voor een dag of nacht en bezoek je het plaatsje met zijn vele restaurants aan het water. Wie weet is dat wat voor jullie voor een volgende campervakantie.
Als je ergens langer staat, kun je alles uitstallen. Zo te lezen doen jullie dat heel gemakkelijk en zelfs in maar 10 minuten! We zien jullie zo zitten met een drankje onder de luifel.
Nogmaals bedankt dat jullie een camper bij ons hebben gehuurd en voor jullie reactie en hopelijk tot ziens!
Team camperhuren.nl

Score voor Camperhuren.nl: 5/5