Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

D. Berendsen

Heel fijn om weer te kamperen en wel sanitair bij je te hebben. Kamper was na technisch mankement en garagebezoek weer goed. Jammer dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen kampers van 1/2 en 3/4 jaar oud. Dan hadden wij voor een nieuwere kamper gekozen. Dat was ons wel geld waard geweest. Over dwarse bedden moet je goed nadenken. Enkele bedden geven denken wij meer comfort.

Hoe ben je bij ons terecht gekomen?

Via de zoekmachine op internet

De kamper reed goed. Sanitair was goed.

Op het moment dat wij bij de garage stonden bleek camperhuren.nl niet bereikbaar. Ook de 24/7 dienst was niet bereikbaar. Later gaf Ernst aan dat zij inderdaad een storing hadden gehad. Voor ons was dit vervelend.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Diana,
Bedankt voor het invullen van het vragenformulier. We zijn altijd op zoek naar het verbeteren van onze diensten.
Nogmaals onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Net toen je ons nodig had. We onderscheiden ons juist met 24/7 service.
We hebben inderdaad campers tussen de 0 en 4 jaar oud en maken in principe geen onderscheid. Ze zijn allemaal goed onderhouden door ons zelf en bij erkende garages.
Goede tip aan nieuwe huurders om na te denken over een voorkeur voor een indeling.
Bedankt voor jullie feedback. We hopen jullie nog eens terug te zien. Dan onthouden we je voorkeur voor een nieuwere camper.
Hartelijke groeten,
Team Camperhuren.nl