Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

koper

Nog geen 1 ster waard!!! Leuk hoor campers uit de verhuur te koop. Zie je een mooie camper na een lange zoektocht. Helemaal enthousiast van dit word hem, gebeld en ja gelukkig wij zijn de eerste met interesse alleen hij is nu nog onderweg komt vrijdag terug dus of we zaterdag kunnen komen kijken. Helemaal goed wat waren we enthousiast we keken er de hele week naar uit. Wij rijden al heel wat jaren met caravan en hebben er lang over na gedacht of we de stap willen nemen om over te gaan naar een camper. Heel veel in gelezen en zeker die week over dat merk.worden we donderdagavond gebeld tja meneer ik heb een foutje gemaakt in de prijs maar ik wil niet moeilijk doen. Maar kunnen jullie morgen al komen want zaterdag is het erg druk. Nou wij regelen op korte termijn om vrij te krijgen. Het is voor ons een uur rijden maar morgen middag om 13.30 uur zijn wij er! Jeetje zijn wij dadelijk de trotse bezitters van een camper. Tot onze verbazing worden wij 10 min. voor dat we daar aankomen gebeld. Meneer ik heb een mededeling maar ik heb zojuist de camper verkocht. nou dan sta je eigenlijk boven op je rem midden op de snelweg voor je gevoel. We komen eraan we zijn er bijna en dan praten we verder. Dit kan toch niet. Met opgebouwde boosheid rijden we het laatste stukje. Aangekomen staat de desbetreffende camper gewoon nog met de deur open. Raar denk ik nog als dat mijn camper was die ik gekocht had had de deur nu dicht moeten zitten met een kaartje verkocht erop. Iedereen kan nu nog met zijn natte schoenen in en uit lopen.Gesprek aangegaan maar de verkoper denkt er toch heel anders over en we krijgen nog naar ons hoofd een camper kost veel geld hoor.Ja alsof we dat niet weten waarop ik zeg u kunt toch niet in mijn portemonnee kijken. Weer zo'n onderbuik gevoel van wat voor opmerking is dat nu weer. Wij vertelde dat we niet normaal vinden dat als je een afspraak maakt mensen van ver laat komen die eerst de kans moet geven en zeg dan tegen de ander als deze klanten vanmiddag de camper niet nemen bellen wij u gelijk op. We hadden immers 5 dagen ervoor als eerste gereageerd en hij maakt een afspraak. Zeg anders ik houd niks vast wie eerst komt eerst maalt. Dan hadden wij al s'morgens vrij genomen en gekomen.
Maar hier komen we niet uit. En dit bedrijf krijgt ook mijn geld niet. Wij laten ons dag niet verpesten en kijken of er bedrijven zijn in de buurt en maken er toch een leuke middag van. En dat is gelukt en geslaagd wat een leuk bedrijf en bij binnen komst fantastische men nam alle tijd en hebben daar dan ook de rest van de middag doorgebracht. Alles werd uitgelegd en heerlijke koffie want het bakkie die ik aangeboden kreeg heb ik nooit gehad bij dit bedrijf zo klantvriendelijk. Dus bedenk je goed als je hier naar toe gaat want zaken doen kunnen ze niet. Laten ze zich maar bij verhuren houden misschien dat dat nog te doen is.

In herhaling vallen met zijn verhaal

ALLES

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Koper, het spijt ons te vernemen dat je dit zo hebt ervaren. We merken dat klanten dit jaar vroeg en snel besluiten nemen bij de aankoop van campers. Wij proberen het grote aantal verzoeken persoonlijk te benaderen. Helaas zijn jullie vanwege een snel besluit van een andere potentiële koper jullie beoogde camper misgelopen. We wilden je nog graag helpen door alternatieve campers aan te bieden, maar begrepen dat op dat moment dat niet tot een mogelijkheid hoorde. We hopen dat je binnenkort de trotste eigenaar bent van een andere mooie camper.

Score voor Camperhuren.nl: 1/5
Beveel je Camperhuren.nl aan bij anderen? Nee